Share on LinkedInShare on LinkedInShare on FacebookShare on FacebookTweet thisTweet this

Bouw

Categorieën

Menu minimaliseren Menu maximaliseren

Menu minimaliseren Menu maximaliserenHome BouwKwaliteit, gezondheid, veiligheid en milieuDuurzaamheidMaatschappelijke duurzaamheid ISO 26000 - Prestatiebeoordeling - Maatschappelijke verantwoordelijkheid

Gerelateerde links

ISO 26000 - Prestatiebeoordeling - Maatschappelijke verantwoordelijkheid

Elke organisatie moet acties opzetten om de wereld een stukje beter te maken. Een evaluatie van de prestaties volgens ISO 26000 van SGS meet de prestaties van uw organisatie en in welke mate verbeteringen zijn aangebracht aan het maatschappelijk verantwoord gedrag. Er zijn vijf niveaus met betrekking tot de hogere prestatiegraden.

Bedrijven die maatschappelijk verantwoord gedrag niet opnemen in hun strategieën, systemen en praktijken maken meer kans om achterop te geraken ten opzichte van hun concurrenten. Meer en meer beslissen klanten, personeel, belanghebbenden, investeerders, zakelijke partners, overheden en gemeenschappen om niet samen te werken met bedrijven die het welzijn van de planeet en de mensen erop niet belangrijk vinden.

Onze evaluatie van de prestaties is geschikt voor bedrijven in zowel de particuliere als de openbare sector, in ontwikkelde en ontwikkelingslanden en in overgangseconomieën. Het werkt als een instrument om op het moment van de evaluatie het prestatieniveau van uw organisatie te bepalen. Het helpt u te handelen op een maatschappelijk verantwoorde wijze die steeds meer verwacht wordt door de samenleving.

Idealiter wordt uw organisatie eerst geëvalueerd in de vroege fasen van het opstellen van een agenda voor maatschappelijke verantwoordelijkheid. Daarna wordt dit het best toegepast als een voortdurende evaluatiemethode waartegen u de doelstellingen van uw bedrijf moet vastleggen.

Uw prestatieniveau verbeteren door de principes van ISO 26000-richtsnoeren inzake maatschappelijke verantwoordelijkheid aan te nemen, is een duidelijk bewijs van de positieve acties die uw onderneming heeft genomen voor duurzame ontwikkeling.

Houd de problemen van vandaag onder controle en bereid u voor op morgen met een ISO 26000-prestatie-evaluatie van SGS. Ons wereldwijde netwerk wordt wereldwijd erkend als dé benchmark voor kwaliteit en integriteit en spreekt de spreekt de taal en begrijpt de cultuur van uw plaatselijke markt.

Stuur ons een e-mail
ISO 26000 White Paper ISO 26000 White PaperGuide to ISO 26000 Social Responsibility Standard ...

Contact

SGS INTRON

  • Dr. Nolenslaan 126
    Sittard, 6136 GV
    Nederland
  • t   +31 88 214 52 04
  • f   +31 88 214 46 09
  • e   Stuur ons een e-mail

e-abonnementen

Registreer u voor SGS-publicaties en newsletters uit uw regio en van over de hele wereld.
BLIJF OP DE HOOGTE.MELD U AAN

Vestigingen

Zoek de wereldwijde vestigingen en laboratoria van SGS op met behulp van onze vestigingslocatorkaart.Netherlands map
Vestigingen En Locaties

Nieuws