Skip to Menu Skip to Search Contact Netherlands Websites & talen Skip to Content

Zorg dat uw leveringsketen en leveringsnetwerken functioneren volgens de standaards die uw klanten ervan verwachten, via een onafhankelijke beoordeling van SGS.

Qualicert Service Quality Certification helpt u bij het verbeteren van het prestatieniveau van uw dienstverlening. Qualicert Certificering helpt de reputatie van uw merk te beschermen en het continue verbeteringspotentieel van uw organisatie, en daarmee ook uw interne kostenbeheersing, op te voeren, door alle belangrijke belanghebbenden uw best practices te laten onderschrijven.

Het programma SGS Qualicert™ Service Quality Certification omvat de volgende elementen:

  • training in de samenhang tussen dienstverlening en de eisen van de klant
  • training in het verzamelen van eisen van de klant en het opstellen dienstverleningscriteria
  • ontwikkeling van criteria per klant
  • openbare validatie van deze criteria door een onafhankelijke commissie die bestaat uit erkende servicegebruikers, leveranciers en experts uit de industrie
  • audits door SGS op de naleving van dienstverleningscriteria (door middel van systeemaudits, mystery shopping, observatie, interviews, toetsing van documenten, enz.) en
  • rapportage (onderdelen die niet conform de eisen zijn, mogelijkheden voor verbetering, etc) en de afgifte van een Qualicert-certificaat

Qualicert -certificering is het hoogste gewaardeerde officiële bewijs van een onafhankelijk gecontroleerde dienstverleningskwaliteit ter wereld. Ook u kunt gebruik maken van de Qualicert -methodiek voor het definiëren, implementeren en bewaken van kritische leveringsprestatiecriteria, in overeenstemming met uw bedrijfsstrategieën. Onze audits bevestigen de prestaties die uw organisatie levertt en helpen om een sterk kader voor resultaatgericht kwaliteitsmanagement te definiëren.

SGS-vertegenwoordigers zijn u graag van dienst om uw vragen te beantwoorden, naar uw wensen te luisteren en u offerte op te stellen op basis van uw wensen.