Skip to Menu Skip to Search Contact Netherlands Websites & talen Skip to Content

Door de implementatie van ISO 9001:2008 kunt u de kwaliteitsmanagementsystemen (QMS) en -processen van uw organisatie continu verbeteren. Zo kunt u met uw bedrijfsvoering dan weer beter inspringen op eisen en verwachtingen van uw afnemers.

Door de kwaliteitsmanagementsystemen van uw organisatie te verbeteren kan een positieve impuls voor uw winstgevendheid ontstaan. Door ware betrokkenheid bij product- en servicekwaliteit te tonen, kan uw bedrijfscultuur een transformatie ondergaan doordat medewerkers dientengevolge de vereisten begrijpen voor voortdurende verbetering.

ISO 9001:2008 is gebaseerd op acht kwaliteitsmanagementprincipes:

  • Focus op de klant
  • Leadership
  • Betrokkenheid van medewerkers
  • Procesmatige aanpak
  • Systeembenadering
  • Continue verbetering
  • Op feiten gebaseerde besluitvorming, en
  • Wederzijds winstgevende relaties met leveranciers

Certificering van kwaliteitsmanagementsystemen door SGS helpt uw organisatie met de ontwikkeling en verbetering van haar prestaties. ISO 9001:2008-certificering stelt u in staat een hoog niveau van servicekwaliteit aan te tonen als u een offerte uitbrengt voor contracten en een geldig ISO 9001:2008-certifcaat geeft aan dat uw organisatie opereert volgens internationaal erkende kwaliteitsmanagementprincipes.

Ons ISO 9001:2008-portfolio met trainingscursussen is ontwikkeld om tegemoet te komen aan uw eisen en biedt cursussen aan voor alle kennisniveaus.

Contracteer ons om het complete certificeringsproces uit te voeren, of een gap-assessment conform de ISO 9001:2008-norm QMS te doen om te identificeren in hoeverre uw organisatie hierop is voorbereid.