Skip to Menu Skip to Search Contact Netherlands Websites & talen Skip to Content

De kern van een effectief kwaliteitsbeheer in een bedrijf is een goed begrip en levering van producten en diensten die in lijn liggen met de behoeften van de klant, en dat met een optimale effectiviteit.

Waarborgen dat uw producten en diensten een voorsprong hebben op die van uw concurrenten is essentieel voor de groei van uw bedrijf en het handhaven en verbeteren van die kwaliteit blijft steeds een uitdaging.

Wij zijn goed ingevoerd in de aspecten van kwaliteitsbeheer die de sleutel vormen voor een verbeterde productiviteit – klanttevredenheid, maar ook een betere effectiviteit, maximale opbrengst en kwaliteitscontrole. Het SGS-netwerk van kwaliteitsbeheerspecialisten levert trainingen voor doorlopende verbetering evenals audit- en certificeringsdiensten, die ervoor zorgen dat uw kwaliteitsbeheersysteem effectief functioneert en volgens de wereldwijd gangbare beste praktijken. Onze speciaal afgestemde kwaliteitsbeheerdiensten betreffen processen, producten en diensten.

We beschikken over 's werelds grootste netwerk van zeer kundige en ervaren auditoren en leraren plus vestigingen en laboratoria die 24 uur per etmaal voor u klaar staan. We producen een duidelijke beoordeling van uw processen en organisatie, die uw medewerkers aanmoedigen en stimuleren om kwaliteit altijd voorrang te geven, prestaties te verbeteren en te garanderen dat uw kwaliteitsbeheer aan alle internationale normen voldoet.