Skip to Menu Skip to Search Contact Netherlands Websites & talen Skip to Content

SGS maakt bij de beoordeling van autoschades gebruik van alle beschikbare tools op de markt en levert u een onafhankelijk rapport aan.

Dit rapport omvat ook digitale foto's van de auto's en eventuele schades. SGS kan ook een volledig onderzoek instellen naar de toedracht van een ongeluk. Deze dienst kan ter plaatse verleend worden of op afstand zonder dat er een inspecteur fysiek aanwezig is. 

Ons Automotive Information Management System (AIMS) kan interacties aangaan met uw systeem via Webservices, e-mail of een online interface. Deze dienst biedt u het vertrouwen dat u werkt met een onafhankelijk bedrijf dat gefocust is op uw doelstellingen, zoals de verlaging van de kosten, verkorting van de doorlooptijden en de kwaliteitsborging bij de voorgestelde reparatieoplossing. 

Wij kunnen u bijv. assisteren bij:

 

  • Optimalisatie van de reparatiekosten, total loss en overeengekomen restwaarde
  • Een snelle analyse en beoordeling per telefoon - zonder noodzaak voor een bezoek door de professionele expert
  • Toezicht op de reparatie van het voertuig
  • Bepaling van de financiële restwaarde van auto's
  • Bijstand in rechtszaken
  • Onderzoek naar ongelukken om alle in het claimdossier opgenomen informatie te controleren
  • Onze rapporten en informatiebestanden worden afgestemd op uw workflow, waarbij de wijzigingen in uw processen tot een minimum beperkt worden

SGS is een marktleider op het gebied van auto-inspecties met zeer ruime ervaring in verzekeringsexpertises. Wij inspecteren meer auto's dan wie ook. Ons klantenservice biedt u de essentiële ondersteuning voor onze diensten. Tot onze klanten behoren alle grote autoproducenten, de daaraan gelieerde financiële dienstverleners, autoverhuurders, wagenparkbeheerders, bedrijven met een eigen wagenpark en natuurlijk ook verzekeraars.